Metody dostaw
Złożone zamówienia są wysyłane:
- za pośrednictwem firm spedycyjnych:
- elektronicznie,
- z uwagi na obowiązujące obostrzenia, w związku z pandemią COVID-19, odbiór osobisty zamówień jest wstrzymany.
Koszt wysyłki
Koszt przesyłki uwarunkowany jest wagą, wymiarami paczki oraz adresem dostawy.
Czas oczekiwania na dostawę
Każdorazowo, po przekazaniu przesyłki firmie spedycyjnej, pracownicy Działu Logistyki wysyłają wiadomość e-mail, która uwzględnia numer listu przewozowego nadanej przesyłki.
Status nadanych przesyłek można zweryfikować na stronach www przewoźników.
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia uwarunkowany jest godziną złożenia zamówienia, a także sposobem uiszczenia należności. Przy pilnych realizacjach prosimy o kontakt telefoniczny, znacznie przyspieszy to wykonanie zamówienia.
Metody płatności
Należność z tytułu zamówienia można uiścić za pomocą:
- przelewu, na podstawie wystawionej faktury proforma,
- przelewu z odroczonym terminem płatności,
- skorzystania z usług firm leasingowych:
Obowiązujące waluty
Sprzedaż realizujemy w PLN, EUR i USD:
• Bank Handlowy w Warszawie S.A. SWIFT: CITIPLPX
PLN: PL08 1030 1289 0000 0000 8963 5004
EUR: PL83 1030 1289 0000 0000 8963 5012
USD: PL56 1030 1289 0000 0000 8963 5013
• Santander Bank Polska S.A. SWIFT: WBKPPLPP
PLN: PL57 1910 1048 2412 1910 1354 0001
EUR: PL30 1910 1048 2412 1910 1354 0002
USD: PL73 1910 1048 2412 1910 1354 0004
Modyfikacja zamówień
Modyfikacja złożonych zamówień odbywa się poprzez rozmowę telefoniczną, kontakt mailowy z opiekunem handlowym, pod warunkiem, że zamówienie nie podlega już realizacji.
Sposoby składania zamówień
Zamówienie można złożyć:
- za pośrednictwem portalu,
- za pomocą wiadomości e-mail, na adres biuro@madu.pl,
- telefonicznie: +48 71 716 41 44,
Zakładanie konta
Aby założyć konto na portalu należy kliknąć na ikonę WITAJ, ZALOGUJ SIĘ
a następnie CHCESZ ZAŁOŻYĆ U NAS KONTO? KLIKNIJ TUTAJ
Uzupełnij obowiązkowe pola i zgodę i ZAPISZ. Konto zostało założone.
Na Twój adres mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem założenia konta.
Dane, które zostały wprowadzone możesz w każdej chwili modyfikować, wybierając zakładkę INFORMACJA.
Możesz również uzupełnić konto o adres, sprawdzać historię i szczegóły złożonych zapytań.
Newsletter
Zapisz się do newslettera a będziesz na bieżąco!
Jest to możliwe poprzez podanie adresu email
- w formularzu, który znajduje się na stronie głównej portalu,
- zaznaczeniu pola przy zakładaniu konta.
Sposób składania reklamacji
Aby złożyć reklamację zakupionego towaru należy uzupełnić formularz, dostępny pod adresem: https://madu.pl/zwroty/
Na podstawie wypełnionego formularza Dział RMA skontaktuje się z Państwem i poinformuje o dalszej procedurze.