Od czego zależy koszt wysyłki?
Koszt przesyłki uwarunkowany jest wagą, wymiarami paczki oraz adresem dostawy.
Jakie są metody dostawy?
Dostawa złożonego zamówienia za pośrednictwem firm spedycyjnych:
- DHL
- DHL Express
- UPS
- FedEx
Dostawę przesyłek paletowych realizujemy za pośrednictwem:
- Raben
Realizujemy dostawy w soboty.
Warunkiem realizacji jest dyspozycja złożona przed godziną 12:00 dnia poprzedzającego, po uprzednim sprawdzeniu czy taka usługa jest możliwa pod konkretny kod pocztowy. Dostawa z doręczeniem w sobotę jest realizowana tylko pod kody pocztowe na terenie kraju, zgodne z wykazem spedytora (dotyczy przeważnie dużych miast) i możliwa jest wyłącznie dla paczek do 31,5kg (niemożliwe jest dostarczanie palet).
Każdy odbiorca podczas przyjęcia towaru powinien w obecności kuriera potwierdzić:
- zgodność ilości paczek na liście przewozowym ze stanem faktycznym,
- brak uszkodzeń zewnętrznych: taśmy zabezpieczające oraz opakowanie powinny być w stanie nienaruszonym,
- brak uszkodzeń wewnętrznych.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, odbiorca jest zobowiązany w obecności kuriera sporządzić „PROTOKÓŁ SZKODOWY”, a następnie przesłać go do firmy MADU, gdzie zostanie objęty wewnętrzną procedurą reklamacyjną.
Niezastosowanie się do powyższych zasad może skutkować odrzuceniem reklamacji uszkodzenia towaru w transporcie.
Czy możliwe są odbiory osobiste?
Składane zamówienia mogą zostać odebrane osobiście w siedzibie naszej firmy.
Adres: MADU SP. Z O.O. SP.K. ul. Wrocławska 1b, 52-200 Suchy Dwór
Odbiory osobiste towaru w siedzibie naszej firmy realizowane są w godzinach 9:00 – 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu i umówieniu odbioru sprzętu na konkretny termin.
Odbiory osobiste towaru są możliwe jedynie na podstawie imiennego upoważnienia wystawionego przez osobę uprawnioną do reprezentacji Klienta. Osoba odbierająca towar może zostać poproszona o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość. Odmowa w tej sytuacji wiąże się z brakiem możliwości odbioru towaru. Udzielenie stosownego upoważnienia do odbioru towaru ma na względzie bezpieczeństwo transakcji, jest w interesie Klienta i leży po jego stronie.
W jaki sposób można monitorować status przesyłki?
Każdorazowo, po przekazaniu przesyłki firmie spedycyjnej, pracownicy Działu Logistyki wysyłają wiadomość e-mail, która uwzględnia numer listu przewozowego nadanej przesyłki.
Status nadanych przesyłek można zweryfikować na stronach www przewoźników:
Ile trwa dostawa?
Staramy się, aby standardowe realizacje były dostarczane następnego dnia.
Czy możliwa jest dostawa do określonej godziny?
Jest to uwarunkowane miejscem dostawy. Firmy spedycyjne, z którymi współpracujemy nie obejmują tą usługą wszystkich lokalizacji.
W jaki sposób towar jest pakowany/zabezpieczany na czas transportu?
Nasze zamówienia są zabezpieczone taśmą pakową z logo MADU. Oprócz tego w pełni zabezpieczamy sprzęt przed uszkodzeniami. Wysyłany przez nas sprzęt jest zawsze sprawny. Mimo to prosimy o zweryfikowanie zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia uwarunkowany jest godziną złożenia zamówienia, a także sposobem uregulowania należności. Przy pilnych realizacjach prosimy o kontakt telefoniczny, znacznie przyspieszy to wysyłkę zamówienia.
Jakie są metody płatności?
Należność za złożone zamówienie można uregulować na kilka sposobów:
- jeśli jesteś nowym Klientem to wystawimy Ci fakturę proforma i poprosimy o przedpłatę przelewem;
- jeśli jesteś naszym stałym klientem to otrzymasz fakturę z określonym terminem płatności przelewem;
- jeśli potrzebujesz finansowania to pomożemy Ci w złożeniu wniosku o leasing do jednego z naszych partnerów: mLeasing, Societe Generale, Impuls Leasing.
Dane do przelewu
Jeżeli Klient chciałby uiścić należność w innej walucie niż PLN, to należy przekazać tę informację pracownikowi Działu Handlowego.
Numery kont bankowych:
• Bank Handlowy w Warszawie S.A.
SWIFT: CITIPLPX
PLN: PL08 1030 1289 0000 0000 8963 5004
EUR: PL83 1030 1289 0000 0000 8963 5012
USD: PL56 1030 1289 0000 0000 8963 5013
• Santander Bank Polska S.A.
SWIFT: WBKPPLPP
PLN: PL57 1910 1048 2412 1910 1354 0001
EUR: PL30 1910 1048 2412 1910 1354 0002
USD: PL73 1910 1048 2412 1910 1354 0004