Od czego zależy koszt wysyłki?

Koszt przesyłki uwarunkowany jest wagą, wymiarami paczki oraz adresem dostawy.

Jakie są metody dostawy?

Dostawa złożonego zamówienia za pośrednictwem firm spedycyjnych:

- DHL

- DHL Express

- UPS

- FedEx

Dostawę przesyłek paletowych realizujemy za pośrednictwem:

- Raben

Realizujemy dostawy w soboty.

Warunkiem realizacji jest dyspozycja złożona przed godziną 12:00 dnia poprzedzającego, po uprzednim sprawdzeniu czy taka usługa jest możliwa pod konkretny kod pocztowy. Dostawa z doręczeniem w sobotę jest realizowana tylko pod kody pocztowe na terenie kraju, zgodne z wykazem spedytora (dotyczy przeważnie dużych miast) i możliwa jest wyłącznie dla paczek do 31,5kg (niemożliwe jest dostarczanie palet).


Każdy odbiorca podczas przyjęcia towaru powinien w obecności kuriera potwierdzić:

- zgodność ilości paczek na liście przewozowym ze stanem faktycznym,
- brak uszkodzeń zewnętrznych: taśmy zabezpieczające oraz opakowanie powinny być w stanie nienaruszonym,
- brak uszkodzeń wewnętrznych.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, odbiorca jest zobowiązany w obecności kuriera sporządzić „PROTOKÓŁ SZKODOWY”, a następnie przesłać go do firmy MADU, gdzie zostanie objęty wewnętrzną procedurą reklamacyjną.

Niezastosowanie się do powyższych zasad może skutkować odrzuceniem reklamacji uszkodzenia towaru w transporcie.

Czy możliwe są odbiory osobiste?

Składane zamówienia mogą zostać odebrane osobiście w siedzibie naszej firmy.

Adres: MADU SP. Z O.O. SP.K. ul. Wrocławska 1b, 52-200 Suchy Dwór


Odbiory osobiste towaru w siedzibie naszej firmy realizowane są w godzinach 9:00 – 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu i umówieniu odbioru sprzętu na konkretny termin.

Odbiory osobiste towaru są możliwe jedynie na podstawie imiennego upoważnienia wystawionego przez osobę uprawnioną do reprezentacji Klienta. Osoba odbierająca towar może zostać poproszona o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość. Odmowa w tej sytuacji wiąże się z brakiem możliwości odbioru towaru. Udzielenie stosownego upoważnienia do odbioru towaru ma na względzie bezpieczeństwo transakcji, jest w interesie Klienta i leży po jego stronie.

W jaki sposób można monitorować status przesyłki?

Każdorazowo, po przekazaniu przesyłki firmie spedycyjnej, pracownicy Działu Logistyki wysyłają wiadomość e-mail, która uwzględnia numer listu przewozowego nadanej przesyłki.

Status nadanych przesyłek można zweryfikować na stronach www przewoźników:

Ile trwa dostawa?

Staramy się, aby standardowe realizacje były dostarczane następnego dnia.

Czy możliwa jest dostawa do określonej godziny?

Jest to uwarunkowane miejscem dostawy. Firmy spedycyjne, z którymi współpracujemy nie obejmują tą usługą wszystkich lokalizacji.

W jaki sposób towar jest pakowany/zabezpieczany na czas transportu?

Nasze zamówienia są zabezpieczone taśmą pakową z logo MADU. Oprócz tego w pełni zabezpieczamy sprzęt przed uszkodzeniami. Wysyłany przez nas sprzęt jest zawsze sprawny. Mimo to prosimy o zweryfikowanie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uwarunkowany jest godziną złożenia zamówienia, a także sposobem uregulowania należności. Przy pilnych realizacjach prosimy o kontakt telefoniczny, znacznie przyspieszy to wysyłkę zamówienia.


Jakie są metody płatności?

 Należność za złożone zamówienie można uregulować na kilka sposobów:

- jeśli jesteś nowym Klientem to wystawimy Ci fakturę proforma i poprosimy o przedpłatę przelewem;

- jeśli jesteś naszym stałym klientem to otrzymasz fakturę z określonym terminem płatności przelewem;

- jeśli potrzebujesz finansowania to pomożemy Ci w złożeniu wniosku o leasing do jednego z naszych partnerów: mLeasing, Societe Generale, Impuls Leasing.

Dane do przelewu

Jeżeli Klient chciałby uiścić należność w innej walucie niż PLN, to należy przekazać tę informację pracownikowi Działu Handlowego.

Numery kont bankowych:

•          Bank Handlowy w Warszawie S.A.

SWIFT: CITIPLPX

PLN: PL08 1030 1289 0000 0000 8963 5004

EUR: PL83 1030 1289 0000 0000 8963 5012

USD: PL56 1030 1289 0000 0000 8963 5013

•          Santander Bank Polska S.A.

SWIFT: WBKPPLPP

PLN: PL57 1910 1048 2412 1910 1354 0001

EUR: PL30 1910 1048 2412 1910 1354 0002

USD: PL73 1910 1048 2412 1910 1354 0004